søndag den 29. marts 2020

Hej Annie.
I dag er vejret trist. Det er super koldt og det blæser vildt meget, men ud skulle jeg. Jeg gik derfor en tur hen til Helle, Ruud og deres børn med et par spil som vi ikke bruger mere. I denne tid hvor man skal være meget hjemme, er det dejligt med et par spil, især for de mindre børn. På god afstand fik jeg en dejlig snak med Helle, det havde jeg savnet.
Her vinker Helle til dig og siger HEJ.






Bagefter gik jeg hen til bondegården som ligger tæt på hvor vi bor. Der er vi begyndt at købe friske æg som vi selv henter i deres Æggeskab og derefter lægge penge i deres kasse. Dejligt med friske æg og hyggeligt. Jeg mødte også deres hest som stod og kikkede ud over marken.


Jeg så også, at deres geder har fået gedekid. De så, så søde ud.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar